tirsdag den 27. februar 2018

Fødselsdagskort til 1 årig pige

Jeg fik en bestilling på et kort til en lille pige, som fylder 1 år. Børnekort er ikke det, jeg laver mest af, så jeg havde lidt svært ved at "få hul på det", men ved hjælp af søde motiver og lidt stædighed, så lykkedes det alligevel.


Sjovt, så svært det er at fremstille, når lysten ikke er helt til det. Jeg er jo vild med alle mine smukke og lækre materialer, men det bliver virkelig svært for mig, når der går lidt "du-skal" i det.

Nu håber jeg bare, at kortet falder i smag.

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte.

2 kommentarer:

  1. Det bare så sødt 💜
    Har ligesom dig, at der er svært når der står skal på et kort

    SvarSlet
  2. -OOgg det blev super sødt ;O)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.