søndag den 10. september 2017

Babykort

Det er sjældent, at jeg bruger dies som motiv til mine kort, men jeg måtte lige prøve en idé, som jeg fik med et die-sæt fra Sizzix Lifestyle. Det blev til et par babykort, som begge ryger i kassen til Cancerkort.

Det er virkelig langt fra min sædvanlige stil og jeg kan godt se, at der er plads til forbedring - mildest talt. Egentlig er de små dyr jo super søde, men det er bare ikke lykkedes mig at få det optimale ud af dem.



Farverne er slet ikke så skarpe som på billederne. Jeg ved ikke helt, hvorfor mit kamera er begyndt lave farverne meget mere markante, end de egentlig er. Jeg har brugt lysegråt karton til maverne på begge kortene.

Jeg har brugt følgende dies fra Sizzix:
Nr. 657553
Nr. 662094
Nr. 661686

God søndag - og tak fordi du kikkede herind.

1 kommentar:

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.